FTS tankoló automata
A célunk az, hogy a tankoló automata ne csak a biztonság hamis illúzióját keltse az ügyfélben, hanem magát a biztonságot. Mi ehhez adjuk a szakértelmünket és a tizenöt éves tapasztalatunkat.
A célunk az, hogy a tankoló automata ne csak a biztonság hamis illúzióját keltse az ügyfélben, hanem magát a biztonságot. Mi ehhez adjuk a szakértelmünket és a tizenöt éves tapasztalatunkat.
Minden egyes sofőrnek és gépjárműhöz biztosítunk iButtonokat azaz elektronikus azonosítókat. A tankoláshoz megkezdésekor a sofőr azonosítja magát és a gépkocsi típusát iButton azonosítóval. A tankolás ezekkel megkezdhető, amennyiben nincs hozzárendelve egyik azonosítóhoz sem semmilyen adat kézi bevitele.
Az azonosítási procedúra az első azonosító olvasásától az utolsó kézi adat beviteléig tart. Ezután a pisztolyt leemelve a kút szivattyúja el fog indulni. Ellenkező esetben nem történik semmi és az egész azonosítási procedúrát elölről kell kezdeni. Sikeres tankolás esetén a gépkocsi vezető felelőssége, hogy mennyi üzemanyagot vett fel és azt milyen tartályba töltötte. A pisztoly visszatételét követően az adat 1-5 percen belül megjelenik a központi szerveren, amit minden arra jogosult megtekinthet, elemezhet.
Ezeket az adatokat, amint az technikailag lehetséges, interneten továbbítja egy központi szerver felé. Az összeköttetés GPRS kapcsolat. Minden egyes felhasználó belépési azonosítókat kap, melyekkel a szerverre átküldött adatokat megtekintheti, illetve a rendszer működésének paramétereit változtathatja meg a saját gépén egy tetszőleges böngészőn keresztül. (Semmilyen plusz programot nem kell a gépre telepíteni.) A műveletekhez jogosultságok tartoznak, ezáltal mindenki csak a saját műveleteit hajthatja végre. Az internet révén senki sincs helyhez kötve, miáltal az adatok a Föld tetszőleges pontjáról elérhetővé válnak. Az adatok egy közösen megállapodott formátumban (txt, csv, pdf) és rekordszerkezetben exportálhatók a vállalati információs rendszerbe, így nem kell azokat még egyszer begépelni, humán erőforrást takarítva meg ezzel. A rendszerben a gépjárműveket és a gépkocsivezetőket különböző típusú azonosítók reprezentálják:
Minden egyes tankoláshoz kell egy gépkocsi típusú és egy gépkocsi vezető azonosító. A tankolás ezekkel megkezdhető. Az azonosítási procedúra az első azonosító olvasásától az utolsó kézi adat beviteléig tart.
A gépkocsivezető által beírt adatok a későbbiekben megfelelő jogosultság birtokában módosíthatók, mivel azokat a rendszer nem tudja ellenőrizni. A tankoló automata rendelkezik bizonyos szintű szabotázs védelemmel. SMS vagy e-mail üzenet küldhető a konténer ajtajának vagy a dóm fedél kinyitásakor. Riasztó jelzés köthető a hőmérséklet változást meghaladó üzemanyag szint változáshoz vagy azonosítás nélküli tankoláshoz. Ezek általában egyedi igények, nincs két egyforma kiépítés. Telepítés előtt felmérjük a lehetőségeket és javaslatot teszünk a konkrét kialakításra. Az üzemanyag/AdBlue/szélvédő mosó tartályok felszerelhetők folyadék szint mérő szondákkal. Ilyen esetben az interneten keresztül közvetlenül megnézhető az adott tartályban lévő folyadék mennyisége. Minimumszint elérése esetén riasztó jelzés generálódik. A töltőállomás üzemeltetése során a berendezés a tankolásokon kívül egyéb eseményeket is rögzít. Ezeket összevetve a tankolásokkal, komplexen elemezve őket, javaslatot tehetünk bizonyos változtatásokra, felhívjuk az ügyfél figyelmét bizonyos visszásságokra. Pl. kimagaslóan sok áramszünet, nagy feszültségingadozás, eltérés a tényleges és a szállítólevél szerinti készlet eltérésről, a kiadott mennyiségtől eltérő szintváltozás a tartályban stb. Ezek a jelenségek tipikusan olyan folyamatok, amelyekhez nem rendelhető egyértelműen riasztó jelzés. Általában az adatok komplex elemzésével deríthetők fel és hosszabb időintervallumot ölelnek át.
A rendszer üzemelése során keletkező adatok begyűjtéséhez, tárolásához, lekérdezéséhez szükséges infrastruktúra biztosítása és üzemben tartása.
GPRS adatkapcsolat biztosítása a tankoló automata és a webszerver között.
Webszerver hozzáférés biztosítása, felhasználók, jelszavak adminisztrálása.
A rendszer üzemelése során keletkező adatok begyűjtéséhez, tárolásához, lekérdezéséhez szükséges infrastruktúra biztosítása és üzemben tartása.
GPRS adatkapcsolat biztosítása a tankoló automata és a web szerver között.
Web szerver hozzáférés biztosítása, felhasználók, jelszavak adminisztrálása.
Meghibásodás esetén a hiba kijavításának megkezdése 24 órán belül.
Telefonos ügyfélszolgálat biztosítása minden nap 700-2200-ig
Tankoló automaták teljes távfelügyelete. Esetleges hibák észlelése esetén a Megrendelő értesítése a hiba jellegéről és azok elhárítása
Kiadások, bevételek, készletek konzisztenciájának ellenőrzése.
Telefonos riasztás, amennyiben a berendezés által mért, érzékelt adatok azt indokolják, és egyéb körülmények a riasztást nem gátolják (pl. GPRS szolgáltatás nem működik)
Tartalmazza a kiszállási- és szervizelési díjakat, valamint a felhasznált anyagok költségeit.
Az úgynevezett adminisztrátori jogosultságú felhasználó(k) azonosítás után magán a készüléken is sok-sok további feladatot elvégezhet(nek): a betárolás, átfolyásmérő hitelesítés, tartályszint, felhasználói jogosultságok lekérdezése, felhasználói regiszteróra kezelése, stb.
Munkatársaink végzettsége és több tíz éves fejlesztői tapasztalata további garancia a megfelelő minőségre. A sok elégedett ügyfél: a webes technológiára épülő tankoló automatánkat 2011 óta nagy elégedettséggel használják a mezőgazdaságban, a szállítmányozásban és az iparban.
A több, mint húsz éves tankoló automata fejlesztési és üzemeltetési tapasztalat a garancia az Ön igényeinek maximális kiszolgálására.
KERESKEDELMI GÁZOLAJ VISSZATÉRÍTÉSRE is alkalmas, mivel az FTS biztosítja a feltételeket, mint például a bizonylatszám szerepelnie kell, a tankolás dátumának, gépjármű megnevezése, KM óra állás, illetve a kiadott mennyiségnek, az adatoknak nem módosíthatónak kell lennie. Kereskedelmi gázolaj igényelhető vissza a 7,5 t meghaladó tgk-ra illetve a 9 személyt meghaladó személyszállításra alkalmas jármű után. Ezt a NAV-nál kell bejelenteni és helyszíni ellenőrzés alapján regisztrálják a készüléket és utána negyedévente lehet benyújtani a visszaigénylést.